Syddanske Medier: slideshow photograph 1
Syddanske Medier: slideshow photograph 2
Syddanske Medier: slideshow photograph 3
Syddanske Medier: slideshow photograph 4
Syddanske Medier: slideshow photograph 5

Online

Afstem forventningerne
Onlinekampagner er meget målbare, da vi kan registrere antallet af de brugere på jv.dk, som klikker sig videre til annoncørens hjemmeside. Klikraten kan være meget forskellig fra kampagne til kampagne alt efter formålet. Er målet mange klik og brugere på annoncørens hjemmeside, er det kreative materiale og budskabet afgørende. Imagekampagner og kampagner med simple budskaber, som ikke kræver, at brugerne klikker sig videre til annoncørens hjemmeside, giver ikke en høj klikrate. Men derfor kan kampagnerne godt have opnået den ønskede effekt alligevel – den er bare ikke målbar på klikraten. Derfor er det utrolig vigtigt for kunden og mediekonsulenten at afstemme forventningerne.

Se vores prisliste her

Bliv set!
Skal du som annoncør have garanti for at blive set, anbefaler vi et ejerskab. Det er en kampagnetype, hvor annoncørens budskab placeres på alle annonceplaceringer og baggrunden samtidig. Det er meget massivt og umuligt at overse.

Aktiver brugeren
Onlinekampagner gør det muligt at aktivere brugerne og indsamle data. Eksempelvis ved en konkurrence, hvor brugerne skal finde svaret på annoncørens hjemmeside eller tilmelde sig et nyhedsbrev.

Tv- og radiokampagner på nettet
Den digitale platform kan næsten alt – også afspille video og lyd. Ved at benytte tv- og radiospot i bannerkampagner, skabes der en god synergi på tværs af medier.

Kontakt din lokale onlinekonsulent
Kontakt din landsdækkende onlinekonsulent
Bannerformater og priser